Næsten 3.724 kr. for 10 tømninger om året. Det er et latterligt monopolfirma.
I/S REFA
📞 Kontakt & information
Ring for spørgsmål eller åbningstider
Information om elektronisk genbrug på I/S REFA i Nykøbing Falster. Find adresse, kort, åbningstider og kontaktinfo.
Åbningstider
Find vej til I/S REFA
Hvad kan afleveres her?
⚠️ Vigtig information
- • Slet altid dine data før aflevering af computere og mobiler
- • Fjern batterier hvis de kan tages ud separat
- • Pak ikke elektronik i plastikposer - aflever direkte
- • Privat aflevering er gratis - virksomheder kontakter genbrugsstationen
- • Ved tvivl - spørg personalet om korrekt sortering
Andre genbrugsstationer i nærheden
Kirkens Korshær Genbrug
Chr Winthersvej 12, 4800 Nykøbing Falster, Danmark
📍 1,22 km. væk
Genbrugsbørsen Engboulevarden Nykøbing Falster
Engboulevarden 1, 4800 Nykøbing Falster, Danmark
📍 1,32 km. væk
Anmeldelser
Jeg var tilfældigvis ved skraldespanden (pap/flasker), da renovationsmedarbejderen kom. Som gestus kørte jeg derfor skraldespanden helt frem til hans vogn og hilste selvfølgelig pænt. Et øjeblik efter råbte han på mig, at pappet sad fast i spanden. Jeg gik naturligvis straks hen og hev det frit. Han satte det i tømmemaskinen, men frem for at takke eller bare fortsætte sin dag, begyndte han at skælde på mig, at sådan kunne jeg ikke efterlade den. Det er første gang jeg ser en tømning af papbeholderen og har aldrig haft problemer før eller fået noget at vide om, at jeg gør noget forkert. Så spurgte han mig, hvad jeg egentlig forestillede mig. Jeg svarede, at jeg forestillede mig maskinerne virkede, men ikke vidste hvordan. Han råbte af mig, at jeg måtte være idiot når jeg troede, at tyngdekraften kunne få pappet ud. Jeg bad ham om at lade være med at tale til mig i sådanne vendinger, men han fortsatte med at bande og svovle over mig, mens han satte sig ind i kabinen og kørte videre.
Service er en by i Rusland åbenbart. Ringer og fortæller at min beholder med pap og papir ikke er ordeligt tømt og får af vide at der bliver banket i bunden 2 gange hvis den så ikke er tømt, så er det mit problem.....I er ansat til at TØMME affaldsspander, hvis jeg gjorde mit arbejde på samme måde og med samme service..... jøsses Jeg betaler i dyre domme så må man vel også forvente at i gør jeres arbejde.